|

- UID
- 17
- 帖子
- 45651
- 精華
- 1
- 閱讀權限
- 10
- 來自
- India
- 在線時間
- 10363 小時
- 註冊時間
- 12-7-2009
- 最後登錄
- 23-7-2020
|
2#
發表於 20-7-2015 21:46
| 只看該作者
講問各位大大知唔知道rg3原裝前水撥
係咩part no ?
我要連架 唔係靜膠條
朋友係日本 我想叫佢幫我買對返黎
(因為早幾日對前水撥比人偷左)
kmyan 發表於 20-7-2015 21:37  steal wiper so PK....get a pair of RP one, it can fit well on RG. |
|