返回列表 回復 發帖

新攞車發現defect



今日抹車先發現,點解出廠前唔睇清楚架?聽日call sales睇下要點攪,唉!煩!
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件


車尾粒sensor
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
嘩..."師傅"D手工好誇張下喎師兄
咪就係,新車點會咁架,好似你幅相。。。嘔血!
因為個defect位在下方,粒sensor又近車底,攞車時我同sales都睇唔到,唉!煩呀!
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
薯嘜全原裝RG1
...
16755

今日抹車先發現,點解出廠前唔睇清楚架?聽日call sales睇下要點攪,唉!煩!
prairie 發表於 27-7-2015 01:28
d 手工差到咁
人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮
Sales 應承跟返,總算Honda負責任。
嘩咁都得!呢部起馬幾拾萬!唔喺幾拾蚊!而家我用RK5
就好似我以前買架H-100貨VAN一檨!會都末供完就"瓜"咗!
本田唔通想貨如輪轉"賣多D!壞多D!錚多D!
RK5 瓜咗 ..? 瓜乜 。。?
全新車唔應該會有咁的問題。你最好升高架車睇睇有無比人撞過。咁會安心小小
留位睇下文
後波sensor係俾九龍城某間鋪裝,係個師傅失手.....
FW. 大文
返回列表