返回列表 回復 發帖

新手問題多問~

各位 ching 好~ 小弟剛剛入會~ 買左車4個月,渣05年 step (RG)
不過就有好幾個問題想問~

想問下原裝個 mon 有無得 set 返時間?? 因為依家個時間快左1個小時...
step 有無得 set 軚既輕重?? 因為依家軚感較重...唔知有無得set
step 原裝迫力係咪 17/16 ?? 頭擔係大5定細5孔??
依家原裝個 mon 有得睇 DVD ,不過只限停車時先睇到,有無得整到行車時都睇到??
(知道唔得,如果唔方便講,可以 pm 我嗎?? thx)
215/45/R17 應該打幾多磅氣 ??  

唔好意思各位 ching...小弟比較煩多野問....望各位見諒
各位 ching 好~ 小弟剛剛入會~ 買左車4個月,渣05年 step (RG)
不過就有好幾個問題想問~

想問下原裝個 mon 有無得 set 返時間?? 因為依家個時間快左1個小時...
step 有無得 set 軚既輕重?? 因為依家軚感較重...唔知 ...
leoshlee 發表於 9-7-2010 09:57
"step 有無得 set 軚既輕重?? 因為依家軚感較重...唔知有無得set" Our stepwgn is not that advance.......no, it cannot be adjusted. But if you change to 15" tyre, then it will help alot.

"215/45/R17 應該打幾多磅氣 ?? " you can use 32psi-36psi.
災後重建中.......
"step 有無得 set 軚既輕重?? 因為依家軚感較重...唔知有無得set" Our stepwgn is not that advance.......no, it cannot be adjusted. But if you change to 15" tyre, then it will help alot.

"215/45/R17 應 ...
sammykwan 發表於 9-7-2010 09:59
thank you sammy~
架車一買就已經係 17吋鈴,所以唔會轉返套15吋了.....如果無得 set 輕重無所謂啦,慢慢習慣下~^^
thank you sammy~
架車一買就已經係 17吋鈴,所以唔會轉返套15吋了.....如果無得 set 輕重無所謂啦,慢慢習慣下~^^
leoshlee 發表於 9-7-2010 10:25
wakakakaka........
災後重建中.......
1# leoshlee


C HING不如 換埋個DVD MON 加 PARKING CAM La, DRIVING CAN SEE DVD & HAVE GPRS, 好平, TOTAL AROUND: 2-3K ONLY! 我部車仲換埋喇叭加後級!
1# leoshlee


C HING不如 換埋個DVD MON 加 PARKING CAM La, DRIVING CAN SEE DVD & HAVE GPRS, 好平, TOTAL AROUND: 2-3K ONLY! 我部車仲換埋喇叭加後級!
sweden 發表於 9-7-2010 11:32
多謝師兄意見,架車買返黎已經有後波鏡頭了~ ^^
暫時唔考慮換機頭住,因為原本個都好新淨呢~ ^^
所以將原本個攪攪 DRIVING CAN SEE DVD 就 good fit~ ^^
多謝師兄意見,架車買返黎已經有後波鏡頭了~ ^^
暫時唔考慮換機頭住,因為原本個都好新淨呢~ ^^
所以將原本個攪攪 DRIVING CAN SEE DVD 就 good fit~ ^^
leoshlee 發表於 9-7-2010 11:38
你可以去汽車音響鋪問下,好多都會幫到你.但記得行車時看DVD是違法的.Police can give you ticket.
你可以去汽車音響鋪問下,好多都會幫到你.但記得行車時看DVD是違法的.Police can give you ticket.
JamesLKS 發表於 9-7-2010 14:46
thx ching ~
軚重會唔會關風油軚油事???
我同事仔曾經提過呢樣野.
我只認識車四個月, 如果講錯野望勿見怪
掌摑王 發表於 10-7-2010 08:32
thx ching ~
不過 step 唔係行電腦軚的嗎?? 有錯請插~
係17/16   5X114.3
thank you ching
RG1---是否行CAM 鏈?
thank you sammy~
架車一買就已經係 17吋鈴,所以唔會轉返套15吋了.....如果無得 set 輕重無所謂啦,慢慢習慣下~^^
leoshlee 發表於 9-7-2010 10:25
試吓打氣用sammy建議的上限睇睇,應該會感覺輕些。試試效果,可以再調整。
返回列表