marco88 當前離線
網站會員
訂閱 TOP
aty1026 (Anthony) 當前離線
終於找到有fd個fd d fd放02年車63000,咩都無,無電門,無牌費全機本野1手車,ok,ma 仲有什麼要注意,謝謝 marco88 發表於 10-6-2011 15:17
TOP
imstan (I am Stan) 當前離線
I am Stan
02年咩都冇都要賣$630K會唔會貴咗些少呀?你參考下下面先再諗諗啦: http://www.28car.com/sell_dsp.php?h_id=520414&h_vw=y http://www.28car.com/sell_dsp.php?h_id=505494&h_vw=y http://www.28car.com/sell_dsp ... aty1026 發表於 10-6-2011 15:42
西門 當前離線
Stepwgn正式會員
係 63k,可能係指咪數 imstan 發表於 10-6-2011 15:45
63K係咪數?!咁少?! 西門 發表於 10-6-2011 15:47
係咪數就大鑊了. 7000一年....隱閉汽車 掌摑王 發表於 10-6-2011 17:53
happypanda 當前離線
sammykwan (Stepwgner 胎士多) 當前離線
Stepwgner 胎士多
我覺得呢個價如果係車展買都算偏貴啦,何況仲係自讓? happypanda 發表於 10-6-2011 21:14
30000元我找吾到最平60000 marco88 發表於 10-6-2011 22:28