返回列表 回復 發帖

有冇C兄知

Avg係有咩用?
Avg係有咩用?
Kei6780lam 發表於 2012-12-30 17:37
It is the short form of average. It is used for calculating the averaged oil consumption.
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
Avg係有咩用?
Kei6780lam 發表於 30-12-2012 17:37
你問AV就大把人答你
三哥 係時候準備歸隱
AVG anti-virus?
我手機用緊
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
It is the short form of average. It is used for calculating the averaged oil consumption.
cliffchow 發表於 30-12-2012 18:01
平均耗油,要行到300km 以上既數據先有意思,而最好每缸油入完都reset 一次以作个人比較,如發現耗油明顯增加,就要留意下部車既condition
災後重建中.......
返回列表