|

- UID
- 36685
- 帖子
- 3
- 精華
- 0
- 閱讀權限
- 10
- 在線時間
- 1 小時
- 註冊時間
- 11-11-2014
- 最後登錄
- 31-3-2015
|
1#
發表於 27-3-2015 11:07
| 只看該作者
請教RK1壞O2 Sensor
啱啱買入二手幾個月...
出P0141 code
去咗車房換後面粒O2, 兩日又出同一個Code
車房幫手換晒前後兩粒再試都唔得
去大昌check, 開頭佢叫我換晒兩粒O2 Sensor先, 我同佢講其實已經試過換晒兩粒
佢啱啱同我講話電腦同O2可能都壞晒, 叫我換晒佢
想問吓ching電腦係唔係好易壞, 有冇其他野我可以再check check先?
謝! |
|