生力肥仔 當前離線
網站會員
訂閱 TOP
cliffchow 當前離線
Stepwgn正式會員
TOP
kenng (ken) 當前離線
小弟架Stepwgn 07想裝包圍,冷光腳踏,鬼面罩!邊度好? 生力肥仔 發表於 23-10-2012 17:20
alexjm 當前離線
入會後 包你流血不止 kenng 發表於 23-10-2012 18:40
DAN!EL (細釘) 當前離線
K'sworkshop (阿牛) 當前離線
到時問 邊間財仔好 !! alexjm 發表於 23-10-2012 18:45
nana4hk (nana) 當前離線
herojim (小憲jim) 當前離線
波哥個度有冇包圍比rk5架 有嘅話我呢啲平民玩家負擔會輕好多 DAN!EL 發表於 23-10-2012 18:54
l1e0w9 當前離線
有無邊款合尾喉較粗既裝 nana4hk 發表於 23-10-2012 19:12
我就泥裝,裝完你望望啦 不過我係無限款 l1e0w9 發表於 23-10-2012 19:25
你去邊間裝??X記?? nana4hk 發表於 23-10-2012 19:35
偉x, 喺土瓜灣XX街,不過唔知ok否 l1e0w9 發表於 23-10-2012 19:41
how much?? nana4hk 發表於 23-10-2012 19:43