返回列表 回復 發帖

水箱風扇一問

想問水箱風扇開車幾内先會開動,因我今日開左車半小時都打開車頭蓋睇把風扇冇開,靜係冷氣把扇開左,半小時把水箱風扇都冇開是壞了???但錶板什麼燈都冇著,係一著匙錶板有個綠色燈有個C字同有D水既燈著左幾分鐘秒就冇左,請各位師兄可解答小弟,十分擔心會水滾
07年水貨Rg1
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
開泠氣兩把扇都會長著的....無開泠氣100度會著兩把扇
rg 冇得睇水溫, 可考慮裝个行車電腦
薯嘜全原裝RG1
想問水箱風扇開車幾内先會開動,因我今日開左車半小時都打開車頭蓋睇把風扇冇開,靜係冷氣把扇開左,半小時把水箱風扇都冇開是壞了???但錶板什麼燈都冇著,係一著匙錶板有個綠色燈有個C字同有D水既燈著左幾分鐘秒 ...
wah 發表於 14-1-2015 20:22
if the engine is overheat, there should be a warming light, no need to worry.....if you really want to see the fan on, try to run the car for over 20 min, and then leave it at idle and wait for another 5-10min, the fan should go on.
災後重建中.......
rg 冇得睇水溫, 可考慮裝个行車電腦
ttam 發表於 2015-1-14 22:51
rg/rk odb 有水温signals, 買隻blitz 錶就睇咪
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
6# sammykwan


謝謝你師兄明白晒
我兩把風扇得一把行,即系另一把壞咗?
返回列表