|

- UID
- 14
- 帖子
- 17804
- 精華
- 0
- 閱讀權限
- 10
- 來自
- 沙田
- 在線時間
- 3472 小時
- 註冊時間
- 12-7-2009
- 最後登錄
- 23-1-2024
|
21#
發表於 8-10-2013 13:57
| 只看該作者
如果我買RK1就係會諗住改包圍.... 我都知改改下應該都同SPADA差唔多, 但係外觀上就可以自由地選擇, 因為就算SPADA都見大家係咁改.... 尾燈包圍.....
真係有D選擇困難症....
我就係想買白色RK5/RK1, 唔知有冇人用RK5+米灰皮椅呢...
iceyan8 發表於 8-10-2013 13:49  講換玩具的速度/進度, 我相對上唔夠好多師兄黎, 好似gogo兄咁
不過我地唔係多會員買左spada都有改包圍
今期版的stepwgn好多新的會員的車, 大部份都係spada版, 原因都唔多唔少因為對頭燈
白色好呀, 我地有幾個後期版的會員都係白色spada, 不過米灰皮椅就冇人用, 你可以買平版RK5改米灰皮椅都已經可以啦 |
|