返回列表 回復 發帖
經驗慢慢慮積, 同好多新牌夜晚唔記得開頭燈一樣.
Mike少
要加條响喉提醒自己幾時著左車  
sammykwan 發表於 2014-3-3 16:39
咁都比你諗到 唔買都唔得啦

賣吓廣告先, RG無限尾喉, 正
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
以前新牌渣棍波,試過喺停車場門口暗斜排隊入場,懶唔撻車,拉住hand brake等部車慢慢溜前。
雖然好彩無事,但真係搏唔過
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
經驗慢慢慮積, 同好多新牌夜晚唔記得開頭燈一樣.
mnywong 發表於 3-3-2014 16:47
我試過咁樣$320添呀
Allen.. 志雲.. 三師弟.. 大師.. 大C..
新手1個月, 今日去沙灘, 泊停車場, 準備走時, 著了匙, 攪一大龍, 準備走啦, 放FOOT BRAKE, 轉D波, 架車向前, 但無反應, 踏BRAKE無料到, 繼續向前, 唔知道, 推番去P波..點知聽到"格...格...格" , 心想大獲.... 繼續溜 ...
louisha 發表於 2-3-2014 23:00
我反而試過撻完唔記得,再撻
Allen.. 志雲.. 三師弟.. 大師.. 大C..
我試過咁樣$320添呀
hk_allen 發表於 3-3-2014 17:55
係咪好深刻以後唔會再犯呢..
Mike少
係咪好深刻以後唔會再犯呢..
mnywong 發表於 3-3-2014 18:05
Allen.. 志雲.. 三師弟.. 大師.. 大C..
我反而試過撻完唔記得,再撻
hk_allen 發表於 3-3-2014 18:02
因為架車太靜,隔音太好
人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮
我當時真係唔省起可以踩foot brake..... 現在會記得.....不過真係唔知有幾傷.. 雖然只不過5秒慢溜...
我當時真係唔省起可以踩foot brake..... 現在會記得.....不過真係唔知有幾傷.. 雖然只不過5秒慢溜...
唔明:
1 - 未撻車,可以推去D波既咩?
2 - 未撻車,FOOTBRAKE 唔WORK既咩?
hkpchung 發表於 3-3-2014 11:38
1 - 未撻車,可以推去D波既咩? ---> 真係未試過,我明天試下先!

2 - 未撻車,FOOTBRAKE 唔WORK既咩?--> 呢樣就一定 work  
人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮
我當時真係唔省起可以踩foot brake..... 現在會記得.....不過真係唔知有幾傷.. 雖然只不過5秒慢溜...
louisha 發表於 5-3-2014 23:43
咁呢幾日有無揸車?
有無覺得架車 個P 有無唔妥?
人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮
我反而試過 推N 踩咗腳break,
之後熄匙,不過擰唔到,一定要推返上P 至得!

ps: 唔係玩嘢!
呢架 rk 係我第一架AT車,亦從無揸過人哋嘅AT車;
我之前真係未揸過自動波車
人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮
呢架亦都係第一架頭轆車,所以仲係有 d d 未慣
人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮
有無人試過以下情況開電趟門:
著咗engibe,N波,無拉hand brake,無踩brake
2015 鮑魚小組要改名:鮑魚軍團
返回列表