返回列表 回復 發帖
因為架車太靜,隔音太好
carboy1829 發表於 4-3-2014 03:45
有可能。。wakaka
Allen.. 志雲.. 三師弟.. 大師.. 大C..
有無人試過以下情況開電趟門:
著咗engibe,N波,無拉hand brake,無踩brake
victor 發表於 6-3-2014 08:28
我RG試過行住開電躺門
Allen.. 志雲.. 三師弟.. 大師.. 大C..
1 - 未撻車,可以推去D波既咩?  ---> 真係未試過,我明天試下先!

2 - 未撻車,FOOTBRAKE 唔WORK既咩?--> 呢樣就一定 work  
carboy1829 發表於 6-3-2014 02:12
2) only parking brake will work....as that's a wire brake.
災後重建中.......
本帖最後由 sherman 於 6-3-2014 13:32 編輯
有無人試過以下情況開電趟門:
著咗engibe,N波,無拉hand brake,無踩brake
victor 發表於 6-3-2014 08:28
未試過喎...有乜嘢玄機
我RG試過行住開電躺門
hk_allen 發表於 6-3-2014 08:46
SDU......
災後重建中.......
死火, 或息匙時, 個Brake泵是唔行的, 所以會無Brake, 十分危險. 這時要用腳制 (腳brake)

有些師兄係斜路parking時, 還會扭堂軚, in case 腳制/手制 失靈
cliffchow 發表於 3-3-2014 16:30
有師父講過 (我未試過)  如果突然死火,係有一下 brake assist ... 佢仲話 ... 一定要踩停佢 ... 唔好返腳 ...
我是 "高達仔" ....
我當時真係唔省起可以踩foot brake..... 現在會記得.....不過真係唔知有幾傷.. 雖然只不過5秒慢溜...
louisha 發表於 5-3-2014 23:43
我幾年前試過手快過腳 .. 未停定就入 P 波 .. 當時聽到 卡卡 聲 ...
之後就即刻去換左波箱油,因怕有金屬粉傷波箱,換左油之後都揸左幾年 ... 最後車都賣左 ...
我是 "高達仔" ....
我成日未停晒就r波入d波,會唔會又奶嘢

我成日未停晒就r波入d波,會唔會又奶嘢
DAN!EL 發表於 6-3-2014 18:04
会,加快磨損
災後重建中.......
会,加快磨損
sammykwan 發表於 6-3-2014 18:05
密啲換波箱油有幫助嗎?

密啲換波箱油有幫助嗎?
DAN!EL 發表於 6-3-2014 18:07
冇用,直接換車吧
災後重建中.......
冇用,直接換車吧
sammykwan 發表於 6-3-2014 18:28

密啲換波箱油有幫助嗎?
DAN!EL 發表於 6-3-2014 18:07
冇用,直接換車吧
sammykwan 發表於 6-3-2014 18:28
笑咗
人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮

DAN!EL 發表於 6-3-2014 18:44
算吧,我蝕抵啲,兩皮野接左你部車去喇
算吧,我蝕抵啲,兩皮野接左你部車去喇
hkben 發表於 6-3-2014 19:57
我出兩皮五 ....
我是 "高達仔" ....
返回列表