|

- UID
- 13104
- 帖子
- 24
- 精華
- 0
- 閱讀權限
- 10
- 在線時間
- 15 小時
- 註冊時間
- 6-8-2012
- 最後登錄
- 16-10-2013
|
78#
發表於 10-10-2013 11:24
| 只看該作者
你睇NOAH定SERENA?
gogo_tc 發表於 10-10-2013 10:54  上次去九龍灣四間行哂, 所以兩款都有睇~~ 我就認為:
1)STEPWGN: 車廂空間就好似好好多~ 冇頂腳~ 小朋友上落最方面, 但設備就比其他差小小, 又冇尾電門,同車價係貴小小~
2) NOAH: 就設備好D, 司機就享受D~ 但位比STEP窄小小~
3) SERENA: 除左S-hybird同7+1最好外,個價同NOAH又差好遠,S-hybird唔係慳好多油~ 個位仲窄過NOAH~ |
|