返回列表 回復 發帖
75# gogo_tc

係喎~ 冇留意添~ 上次睇個部又好似冇天幕喎.... 定我係記錯第二隻牌字呢
75# gogo_tc

係喎~ 冇留意添~ 上次睇個部又好似冇天幕喎.... 定我係記錯第二隻牌字呢
iceyan8 發表於 10-10-2013 10:48
你睇NOAH定SERENA?
你睇NOAH定SERENA?
gogo_tc 發表於 10-10-2013 10:54
上次去九龍灣四間行哂, 所以兩款都有睇~~ 我就認為:
1)STEPWGN: 車廂空間就好似好好多~ 冇頂腳~ 小朋友上落最方面, 但設備就比其他差小小, 又冇尾電門,同車價係貴小小~
2) NOAH: 就設備好D, 司機就享受D~ 但位比STEP窄小小~
3) SERENA: 除左S-hybird同7+1最好外,個價同NOAH又差好遠,S-hybird唔係慳好多油~ 個位仲窄過NOAH~
頭枕mon match eye level, 唔洗抬高頭, 應該睇得舒服好多
但講真, 行車都睇mon, not good for eyes
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
頭枕mon match eye level, 唔洗抬高頭, 應該睇得舒服好多
但講真, 行車都睇mon, not good for eyes
Kingcow 發表於 10-10-2013 11:43
我換左枕頭MON比小朋友睇THOMAS用.
點先比大人鬧到今時今日話睇壞眼.......
上次去九龍灣四間行哂, 所以兩款都有睇~~ 我就認為:
1)STEPWGN: 車廂空間就好似好好多~ 冇頂腳~ 小朋友上落最方面, 但設備就比其他差小小, 又冇尾電門,同車價係貴小小~
2) NOAH: 就設備好D, 司機就享受D~ 但位比 ...
iceyan8 發表於 10-10-2013 11:24
不如VELLFIRE!!!
我換左枕頭MON比小朋友睇THOMAS用.
點先比大人鬧到今時今日話睇壞眼.......
gogo_tc 發表於 10-10-2013 11:56
但部車有枕頭MON, 感覺高一班
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
但部車有枕頭MON, 感覺高一班
Kingcow 發表於 10-10-2013 12:02
第5班, 上4班......都要留班~~~
不如VELLFIRE!!!
gogo_tc 發表於 10-10-2013 11:56
坐過Elgrand副手席, 好似坐大船, 個friend都話 no fun in driving
不過佢仲有隻細馬
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
VELLFIRE 之前同老細睇過楂過下,暫時唔係我杯茶, 大架左小小~ 最緊要財政大臣未批呢款車筆直....

有枕頭MON的確係高級D既... 唔用咪熄左佢囉~~ D大6枕頭MON唔算貴, 但唔知邊款好D啫....
返回列表