|

- UID
- 14
- 帖子
- 17804
- 精華
- 0
- 閱讀權限
- 10
- 來自
- 沙田
- 在線時間
- 3472 小時
- 註冊時間
- 12-7-2009
- 最後登錄
- 23-1-2024
|
11#
發表於 8-10-2013 13:39
| 只看該作者
先謝CHING解答
+/-波 我知改唔到, 我都係以家庭車為主所以其實對我作用不大
至於懸掛系統RK1同RK5 SALES話今年款巳經係一樣喎, 仲有軚軨 RK1係16' 同RK5係17' 我都知道.... 呢個都可以改... 但仲有一樣係
RK1 今年有埋7座添 所以咁先煩惱..... 想要既主要野都有埋.... 冇借口話唔簡RK1
錶版RK5係紫色燈, RK1係綠色燈 <- 呢個都可以換錶板改既... 但綠色燈就....
其實我都係一個外表協會會員,大致上都係想改返上邊O個D外觀野,機件野我就真係少玩了.... 頂籠都係裝下整流頂底巴同用下其他BREAK皮(因知道原裝唔係咁夠收)咁囉
敢問CHING上唔上會有咩關係?
CHING你架都好似係白色RK5喎....
iceyan8 發表於 8-10-2013 11:01  RK1係冇fog light, 變相如果你要裝的話, 一定要經日本買件返黎香港後, 仲要搵師傅幫你開窿至裝到
香港唔係好多間幫你咁樣可以做得到
軨你既然諗住會換, 兩款都冇所謂, 但係新軨兩款trade走的價RK5一定會高好多
仲有你會唔會諗住換包圍等等?聽你講會玩外觀多
但始終RK1同RK5都有唔同的玩法既, 所以都係由你諗會好些
但我只可以話, 你改改下的野其實買架spada條數都唔係差好遠
上唔上會都會影響到個sales送幾多野比你, 當然愈上得愈耐, 可以屈佢送多些野都得添
我架係白色rk5黎, 上年出牌 |
|