返回列表 回復 發帖

新手想請教07 RG1事宜

各位師兄大家好:

小弟想請教那裡可以多D 07 RG1 零件可供到店舖選購(例如燈眉, 天使燈等等...)? 謝謝回覆
各位師兄大家好:

小弟想請教那裡可以多D 07 RG1 零件可供到店舖選購(例如燈眉, 天使燈等等...)? 謝謝回覆
qehkennethlam 發表於 2015-1-9 18:05
我地通常上Yahoo JP 或樂天找, 睇岩就購買, 再寄回香港
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
謝謝師兄解答
另外有無車舖或論壇達人可代訂及安裝呢?
另外有無車舖或論壇達人可代訂及安裝呢?
qehkennethlam 發表於 9-1-2015 21:15
呢倒無嘜多,只係肯幫手既人多
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
謝謝,再想請教大家有間叫"星"'s Work Shop可代改天使燈,請問驗車能否過關?
謝謝,再想請教大家有間叫"星"'s Work Shop可代改天使燈,請問驗車能否過關?
qehkennethlam 發表於 10-1-2015 13:43
加個獨立掣做開關,驗車時off左隻圈
不過宜家驗車話唔埋,有人得有人唔得。。我都準備要驗車,車房話驗車又嚴謹左
細佬-阿柱
燈眉,好有性趣{:4_158:
又多個師兄加眉,太好啦!
我都諗住加眉燈,不過等驗左車先,今個月尾驗
訂得嚟,差唔多
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
返回列表