返回列表 回復 發帖

just to say hi o all StepWGN owners!!!

just to say hi o all StepWGN owners!!!
hello
細佬-阿柱
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)

Hihi...
hi ~!
hello
哈佬

hihi
Charles
hey
薯嘜全原裝RG1
Hihi,  你好
原裝RK5後期 叫我GoGo 或者Terence
皮已收!!!咪諗住毒我. 無本錢吸毒.
just to say hi o all StepWGN owners!!!
kassfish 發表於 15-9-2014 16:31
Welcome
just to say hi o all StepWGN owners!!!
kassfish 發表於 15-9-2014 16:31
Hello... which type u are driving?
Allen.. 志雲.. 三師弟.. 大師.. 大C..
nice to meet u ~
HiHi 我係新手
RG / RK?
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
返回列表