返回列表 回復 發帖

轉速

一般會Keep 住幾多轉行車? (一般市區行車, 非進取式)
一般會Keep 住幾多轉行車? (一般市區行車, 非進取式)
rogertai 發表於 24-9-2014 17:44
Rg3 二千左右
災後重建中.......
Rg1上斜經常過3000
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
Rg3 二千左右
sammykwan 發表於 24-9-2014 18:28
my RG1 from 1500 - 2000
薯嘜全原裝RG1
my RG1 from 1500 - 2000
ttam 發表於 2014-9-24 21:31
咁咪好多炭屎 ...
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
我發覺RG1 市區行到2000 轉左右已經要收油轉灣或停紅綠燈(可能我細油起步)... 會唔會好多炭屎同Side 油.之前揸棍仔EK一般行開2000至2800轉, 頂多行3000轉.
返回列表