返回列表 回復 發帖
小弟幾原裝...........
RIOLAM129 發表於 2014-8-29 09:57
黃金頂
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
黃金頂
cliffchow 發表於 29-8-2014 10:54
假野嚟架得個殼咋
OMG!全幅武裝
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
OMG!全幅武裝
Kingcow 發表於 29-8-2014 12:49
個 Engine Cover 都係唔掂
e ... 您果兩個spoon套擺位同我一樣喎
換左高溫水喉?
薯嘜全原裝RG1
e ... 您果兩個spoon套擺位同我一樣喎
換左高溫水喉?
ttam 發表於 30-8-2014 01:21
換開水箱水時換的,全部 Samco 自己換,但大喉就只是貼 Samco 喉貼,
因為佢冇出 Stepwagon 喉
返回列表