返回列表 回復 發帖

報到

新手報到。
10 灰色 RK1
新手報到。
10 灰色 RK1
Nadialex 發表於 12-8-2014 15:07
我都係,但黑色
Eric
薯嘜全原裝RG1
我都係,但黑色
eric0754 發表於 12-8-2014 15:08
我都係,不過係銀色
Call me Rex


歡迎
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
我都係,不過係銀色
leungtaiman 發表於 13-8-2014 11:38
Rex 哥,你部銀色好型呀
Eric
Rex 哥,你部銀色好型呀
eric0754 發表於 13-8-2014 11:59
我係全原裝,型條春咩
Call me Rex
我係全原裝,型條春咩
leungtaiman 發表於 13-8-2014 12:02
又學GOGO 哥全原裝
Eric
新手報到。
10 灰色 RK1
Nadialex 發表於 12-8-2014 15:07
Hi 我都係新手....都係10 但白色 RK5
Rex 哥,你部銀色好型呀
eric0754 發表於 13-8-2014 11:59
有無相睇吓。
又學GOGO 哥全原裝
eric0754 發表於 13-8-2014 12:09
點先大9 哥。。。。。我係原裝呀
原裝RK5後期 叫我GoGo 或者Terence
皮已收!!!咪諗住毒我. 無本錢吸毒.
點先大9 哥。。。。。我係原裝呀
gogo 發表於 13-8-2014 23:57
我知你全原裝無限
Eric
我知你全原裝無限
eric0754 發表於 14-8-2014 09:34
返回列表