- UID
- 6054
- 帖子
- 17501
- 精華
- 0
- 閱讀權限
- 50
- 來自
- 大埔
- 在線時間
- 4298 小時
- 註冊時間
- 22-2-2012
- 最後登錄
- 7-6-2018
|
2#
發表於 20-8-2014 11:07
| 只看該作者
請問2014年stepwgn喺唔喺RK5?
仲有左邊尾燈俾人括花咗,見到有隻2手RK1放售,請問能用在我的車嗎?
Thanks
anguslau 發表於 2014-8-20 10:37  2014生產Stepwgn 叫做 RK後期. RK有分: RK1, RK2 (4WD), RK5, RK6(4WD). 而香港代理只入了RK1/RK5.
尾燈RK1/RK5是通用的 |
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
|
|