返回列表 回復 發帖

打風日

吾知有冇ching會係打風日揸埋部愛驅吹吹風???
如果我架係 defender 就會十號揸出撞開D冚樹兼行吓水氹!step就唔好喇!
2015 鮑魚小組要改名:鮑魚軍團
吾知有冇ching會係打風日揸埋部愛驅吹吹風???
HeiHei 發表於 13-8-2013 09:23
我地曾經有會經試過打風的日子係尖沙嘴碼頭出面洗車架
但係咁喎, 8號風球一般保險唔包多
目的都係新車為主
打錯字
吾係新
係洗先對
目的都係新車為主
HeiHei 發表於 13-8-2013 09:53
講比你知, 我以前架RG都已換左modulo包圍
講比你知, 我以前架RG都已換左modulo包圍

herojim 發表於 13-8-2013 10:09
我都係modulo
細佬-阿柱
我想噴黑埋個頭蓋邊同頭毛章
super strong wind~!!! juz drive bk from airport~!
本帖最後由 looloo 於 14-8-2013 03:35 編輯
沾沾你講我呀?

我地曾經有會經試過打風的日子係尖沙嘴碼頭出面洗車架
但係咁喎, 8號風球一般保險唔包多
herojim 發表於 13-8-2013 09:39
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
10825
looloo 發表於 14-8-2013 03:33
尾look上膊.
重考!!
08 Stepwgn Spada 海豚灰
果日打風要開工谷住渣,返屋企時又黑又大雨,路中有林樹在5米前發現
樓盡,但左邊車身一條拉花,由頭到尾
阿風
果日打風要開工谷住渣,返屋企時又黑又大雨,路中有林樹在5米前發現
樓盡,但左邊車身一條拉花,由頭到尾
風師弟 發表於 20-8-2013 01:20
入晒肉? 打粗臘得唔得?
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
入晒肉? 打粗臘得唔得?
Kingcow 發表於 20-8-2013 09:46
應該得
車頭燈唔夠光累事
阿風
3# herojim


八號風球第三保一定有,因為第三者責任險是法例強制的保險,唔可能沒的。
返回列表