返回列表 回復 發帖

想裝後波雷達,鏡頭及大版面車機

師兄們有冇介紹,裝後波雷達有冇紫色架,我架紫色,唔好提示叫我入會 呢個我會自動自覺,但呢排好忙又唔想high花架車
裝後波雷達 ----> 應該有,但未必每一間
薯嘜全原裝RG1
咁忙邊有時間裝呀?
3# Edmond11

叫屋人揸去裝
泊車鏡頭唔夠用?
返回列表