返回列表 回復 發帖

從Jazz 到 RK1

渣左幾年jazz, 今日終於出左部rk1, 感覺幾好!! CHings 多多指教 !!
welcome
薯嘜全原裝RG1
渣左幾年jazz, 今日終於出左部rk1, 感覺幾好!! CHings 多多指教 !!
mono3221 發表於 7-9-2013 00:32
都係離唔開本田
同我一樣, 三年前GD1轉RK1
本田車有佢吸引的地方

Welcome
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)

我就係Jazz>Ractis>RK1
眾生平等,請多加照顧、捐助街貓
渣左幾年jazz, 今日終於出左部rk1, 感覺幾好!! CHings 多多指教 !!
mono3221 發表於 7-9-2013 00:32
出來睇睇其他rk,感覺仲好呀!
出來睇睇其他rk,感覺仲好呀!
hkben 發表於 15-9-2013 12:38
.....
哈哈,時間arm, 真係要去一去,唔買(保品)都睇下

睇睇下.....
Btw, jazz係幾好揸,不過太細架,我有六尺高,頂左年幾,算係咁
我都係本身揸fit 宜家轉揸stepwgn,始終離不開Honda
返回列表