返回列表 回復 發帖

新人報到!

各位C HING好! 同大家打個招呼!
我今個月底有車攞喇! 好緊張!
唔使緊張,你買左咩款呀!
call me 湯馬士....^^
白色 RK5
2014車?
call me 湯馬士....^^
係呀~
請準備坐穩, 下一站毒海。
請準備現款, 或credit card,  有需要既我們可以提供。。。。。。


毒海指引。
第一樣野就係,如我張細圖,超人燈!
call me 湯馬士....^^
請準備坐穩, 下一站毒海。
請準備現款, 或credit card,  有需要既我們可以提供。。。。。。


毒海指引。
gogo_tc 發表於 14-2-2014 22:19
師兄可提供現款?
師兄可提供現款?
amak2234 發表於 14-2-2014 22:26
佢有現成無限款
沈迷毒海,倒錢落車。
第時車聚睇下你地嘅愛車!
第時車聚睇下你地嘅愛車!
amak2234 發表於 15-2-2014 00:23

順便跟進埋我架爛車
師兄可提供現款?
amak2234 發表於 14-2-2014 22:26
現款=即時提款嗎?
我諗佢都有
call me 湯馬士....^^
現款=即時提款嗎?
我諗佢都有
thomas1113lo 發表於 15-2-2014 06:37
介紹埋細釘, 佢有即時印鈔服務
介紹埋細釘, 佢有即時印鈔服務
gogo_tc 發表於 15-2-2014 07:54
係咪有客到
唔知呢位老細想要乜野補品呢

返回列表