too7559 (蕃薯) 當前離線
Stepwgn正式會員
我係入滿油後 reset 個錶,行咗206km 後再去入油,這次入滿後係入咗37L. cchis 發表於 24-4-2013 23:21
TOP
hk_allen (Allen.. 志雲.. 三師弟.. 大師.. ...) 當前離線
網站會員
ching, 你用緊幾吋呔呤? cchis 發表於 24-4-2013 23:33
cliffchow 當前離線
我係入滿油後 reset 個錶,行咗206km 後再去入油,這次入滿後係入咗37L. cchis 發表於 2013-4-24 23:07
sammykwan (Stepwgner 胎士多) 當前離線
Stepwgner 胎士多
37L / 206 km = 0.18L 每一公里 約 HK$15 /L 油, 差不多 HK$2.7 一公里 cliffchow 發表於 25-4-2013 08:53
Sboy504stanley 當前離線
nevillee (三哥) 當前離線
cchis 當前離線
咁你如果行到著燈應該行到300-320!我都係咁上下,我90%巿區,長開ac too7559 發表於 24-4-2013 23:39
mrjacky (大雄) 當前離線
其實都好睇你點揸架車&行咩路多... 就算HW BUT幾常跑大斜, 用油量都唔會少... 幾常FULL LOAD停燈都好大影響 nevillee 發表於 25-4-2013 12:26
ricky410 當前離線
係自已問題,剛好週未攞車,两天都出車full load大埔道兩轉,又想試下架車夠唔夠力,踏大油門,其實入油前仲有7格油,我諗最終可以行到350以上,因為攞車個日AVG Show 7.6/L, 行咗兩日後就变咗5.9/L. ... cchis 發表於 24-4-2013 23:18
你架係水貨車,5.9 / L 即 16.9L / 100km,真係好勁........食油 ricky410 發表於 25-4-2013 18:04
其實我主要行市區,$2 每K我接受到! cchis 發表於 25-4-2013 19:42
likida 當前離線
kuokenny 當前離線
Kingcow 當前離線
我一缸油行550km,黃金右腳 kuokenny 發表於 26-4-2013 17:09