返回列表 回復 發帖
有幾部車比佢"輪"住"揸"???
有幾部車比佢"輪"住"揸"???
Macwgn 發表於 24-7-2011 15:58
有幾部車比佢"輪"住"揸"???
Macwgn 發表於 24-7-2011 15:58
冇ar.........  咁我咁原裝都冇咩野好傾ma 哈
原裝先好傾...................等chow兄過d毒比你
原裝先好傾...................等chow兄過d毒比你
Macwgn 發表於 24-7-2011 21:50
已經毒左 但我老豆仲係好驚佢套包圍 比人hi一hi就好易爛....... 我仲要有排先說服到佢
原裝先好傾...................等chow兄過d毒比你
Macwgn 發表於 24-7-2011 21:50
佢成日反毒返我架!
已經毒左 但我老豆仲係好驚佢套包圍 比人hi一hi就好易爛....... 我仲要有排先說服到佢
必治仔 發表於 24-7-2011 22:09
要我加把口嗎?
已經毒左 但我老豆仲係好驚佢套包圍 比人hi一hi就好易爛....... 我仲要有排先說服到佢
必治仔 發表於 24-7-2011 22:09
你想用邊款丫!!??
要我加把口嗎?
chowchow115 發表於 24-7-2011 22:21
我都可以幫忙~
已經毒左 但我老豆仲係好驚佢套包圍 比人hi一hi就好易爛....... 我仲要有排先說服到佢
必治仔 發表於 24-7-2011 22:09
你想用邊款丫!!??
要我加把口嗎?
chowchow115 發表於 24-7-2011 22:21
你得閒真係要比佢睇下.............
你想用邊款丫!!??
Macwgn 發表於 24-7-2011 23:09
noblesse lo
noblesse lo
必治仔 發表於 24-7-2011 23:29
chow兄用緊都唔係好低姐~
你得閒真係要比佢睇下.............
必治仔 發表於 24-7-2011 23:28
幾時呀?
chow兄用緊都唔係好低姐~
Macwgn 發表於 25-7-2011 21:59
返回列表