返回列表 回復 發帖
thx CHing

因比之前揸開的車大部左,路面駕駛感覺不錯,但泊位、入車場要重新適應,但喱都車此較好睇位。我揸左2星期,開始熟架車性能啦!泊位、入車場都OK啦!
另外我的是8座,感覺坐滿人後急煞吾夠靈敏呀,所以 ...
Fevernova 發表於 2-9-2013 11:15
鮑魚小組歡迎你

鮑魚小組歡迎你
DAN!EL 發表於 2-9-2013 19:47
細釘開始收
細佬-阿柱
細釘開始收
chclwong 發表於 2-9-2013 20:07
你幾時入組先

你幾時入組先
DAN!EL 發表於 2-9-2013 20:37
我邊有咁多錢食海味
細佬-阿柱
我邊有咁多錢食海味
chclwong 發表於 2/9/2013 08:50 PM
食少餐飯都要去馬架
2015 鮑魚小組要改名:鮑魚軍團
食少餐飯都要去馬架
victor 發表於 2013-9-3 12:46
一餐就夠, 勁
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
本帖最後由 liverpoolympus 於 6-9-2013 00:59 編輯
入會後.....第1樣要裝既係超人燈....!!!
thomas1113lo 發表於 1-9-2013 20:32
咩係超人燈
不過我想好似原裝咁 兩行LED識發光
咩係超人燈
不過我想好似原裝咁 兩行LED識發光
liverpoolympus 發表於 6-9-2013 00:55
入左會會有人幫到你
辦理入會中
返回列表