DAN!EL (細釘) 當前離線
Stepwgn正式會員
thx CHing 因比之前揸開的車大部左,路面駕駛感覺不錯,但泊位、入車場要重新適應,但喱都車此較好睇位。我揸左2星期,開始熟架車性能啦!泊位、入車場都OK啦! 另外我的是8座,感覺坐滿人後急煞吾夠靈敏呀,所以 ... Fevernova 發表於 2-9-2013 11:15
TOP
chclwong (阿柱) 當前離線
網站會員
鮑魚小組歡迎你 DAN!EL 發表於 2-9-2013 19:47
細釘開始收 chclwong 發表於 2-9-2013 20:07
你幾時入組先 DAN!EL 發表於 2-9-2013 20:37
victor 當前離線
我邊有咁多錢食海味 chclwong 發表於 2/9/2013 08:50 PM
cliffchow 當前離線
食少餐飯都要去馬架 victor 發表於 2013-9-3 12:46
liverpoolympus 當前離線
入會後.....第1樣要裝既係超人燈....!!! thomas1113lo 發表於 1-9-2013 20:32
herojim (小憲jim) 當前離線
咩係超人燈 不過我想好似原裝咁 兩行LED識發光 liverpoolympus 發表於 6-9-2013 00:55