返回列表 回復 發帖

新仔一名問題 09年Step係咩版

本人新仔一名, 剛買了09年日本水貨, 到底係乜版本? RF,RK ?  點分? 唔該
本人新仔一名, 剛買了09年日本水貨, 到底係乜版本? RF,RK ?  點分? 唔該
pepsin 發表於 3-1-2014 18:32
any photo?
災後重建中.......
有圖有真相

係未RK1, 點分?
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
That's rk1
災後重建中.......
11889
係未RK1, 點分?
pepsin 發表於 4-1-2014 14:21
其實係你個牌簿上面有寫model
Rk1 前期呀ching!
可塑性好高嘅RK1
薯嘜全原裝RG1

另外問題,想配多個remote,  邊到有得配? 同幾錢?
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
11897
另外問題,想配多個remote,  邊到有得配? 同幾錢?
pepsin 發表於 4-1-2014 21:57
You can go to DIE CHONG, or some member has similar experience
between, PMed you the info. of joining this club. Have fun.
薯嘜全原裝RG1
我都想知,可否pm埋俾我
返回列表