返回列表 回復 發帖
師傅已用self-diagnostic function to check...懷疑係電腦問題
電子野整一兩次都唔惦的話,要考慮揾大搶了
Allen.. 志雲.. 三師弟.. 大師.. 大C..
當取个經驗,只係想分享下,希望各RG朋友吾好遇到……
Sorry to hear that
要換腦?幾錢?
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
當取个經驗,只係想分享下,希望各RG朋友吾好遇到……
Alan 發表於 17-3-2014 01:43
我個display rpm, km 黑左大半年了, 我估計display panel 內有部份零件燒左, 我另外有個外加display有rpm, km, 所以問題不, 其餘正常
如果hk 返新劏呢part要幾$? 我又想成panel野羅去鴨仔街搵電子佬搞....
除了冇顯示,最慘我發覺 idle speed 都會有影響, and 最衰劏房parts有時正常價都未肯必拆賣比你
其實都幾好玩,現在成份錶板台已比我拆開晒,對RG了解極加深
有無link教 release 呢part panel, 好怕齊爆馬仔
有無link教 release 呢part panel, 好怕齊爆馬仔
nana4hk 發表於 20-3-2014 22:43
post #14 at the following link
http://www.stepwgnhk.com/viewthread.php?tid=40&extra=page%3D1
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
如知方法唔會拆爆,盡量用手不要落工具,因會整花,其實日本人好喜歡分享里D技術,只係中國文化比較保守當秘密


is this what happened to you?

I still think that's the problem of the panel.
ref: http://minkara.carview.co.jp/en/ ... 4/2551029/note.aspx
災後重建中.......
Sammy gor 真超強……thanks for your information
THX ALL!!

i WILL BRING THIS PARTS OF DISPLAY TO GO DUCK DUCK ST FOR REPAIRING.....
THX ALL!!

i WILL BRING THIS PARTS OF DISPLAY TO GO DUCK DUCK ST FOR REPAIRING.....

nana4hk 發表於 25-3-2014 18:25
薯嘜全原裝RG1
其實我都想知係咩?
返回列表