|

- UID
- 1771
- 帖子
- 1631
- 精華
- 0
- 閱讀權限
- 10
- 來自
- 南太平洋
- 在線時間
- 921 小時
- 註冊時間
- 3-4-2011
- 最後登錄
- 30-10-2015
|
20#
發表於 17-3-2014 21:55
| 只看該作者
當取个經驗,只係想分享下,希望各RG朋友吾好遇到……
Alan 發表於 17-3-2014 01:43  我個display rpm, km 黑左大半年了, 我估計display panel 內有部份零件燒左, 我另外有個外加display有rpm, km, 所以問題不, 其餘正常
如果hk 返新劏呢part要幾$? 我又想成panel野羅去鴨仔街搵電子佬搞.... |
|