返回列表 回復 發帖
哗,我不是说风涼话,如果咁计,咪连买新车都有风险?部车有事,但又不可退货換过部。
Wong 發表於 14-10-2014 10:43
退換機會是很微的, 由其是新車, 因為車行收回即變二手,
到時再賣個價肯定差過陳列車, 但又唔係任佢蝦.
例如 : 賠油券 + 延長保養 + 送特級護理.........
請問你講嗰位係咪customer service manager姓柯? 佢今日打比我,開始時話瞭解過d曱甴應該只係響車外發現,車內應該冇,所以唔洗焗!!跟住我同佢講點解可以sure車內冇,佢就話師父打算拆開d零件檢查是否有曱甴, ...
黃森 發表於 13-10-2014 21:49
剛剛確定 九龍灣大昌 客戶服務部無人姓柯,
而且佢哋 Check 過無客投訴 Stepwagon 新車有曱甴,
究竟發生什麼事??
哗,我不是说风涼话,如果咁计,咪连买新车都有风险?部车有事,但又不可退货換过部。
Wong 發表於 14-10-2014 10:43
exactly
You can call me Sam
I'm RK5 owner
不是.......大昌客戶服務部有幾個專比人插既經理, 姓柯是其中一個,
上次接我 Case 是衛小姐, 以我所知這些經理是無實權的, 經高人
(大昌高層 + 記者朋友) 指導後我直接向以下人士投訴, 才解決到件事.

執行董事 ...
RIOLAM129 發表於 14-10-2014 09:14
姓柯嘅剛回覆,建議交比滅蟲公司搞,經滅蟲公司建議做法,然後經我accept做法就去馬,我要求全程拍片,最後做全車大清潔,全部要honda比錢 我想這樣應該可以放心吧
btw, 我intention想揾unicon做全車大清潔嗰part
You can call me Sam
I'm RK5 owner
姓柯嘅剛回覆,建議交比滅蟲公司搞,經滅蟲公司建議做法,然後經我accept做法就去馬,我要求全程拍片,最後做全車大清潔,全部要honda比錢 我想這樣應該可以放心吧
btw, 我intention想揾unicon做全車大清 ...
黃森 發表於 14-10-2014 17:47
Thx for considering our service.
災後重建中.......
有BB, 太太點都會唔開心點解新車有曱甴, 會唔會影響小朋友.
我都係BB剛出世, 買左架易手RK1.
都3日, 似乎大昌唔係好認真去處理你既問題.
姓柯嘅剛回覆,建議交比滅蟲公司搞,經滅蟲公司建議做法,然後經我accept做法就去馬,我要求全程拍片,最後做全車大清潔,全部要honda比錢 我想這樣應該可以放心吧
btw, 我intention想揾unicon做全車大清 ...
黃森 發表於 14-10-2014 17:47
姓柯真係果個唔係客戶服務經理,可能係維修部,佢地冇報件事上客戶服務部。
姓柯嘅剛回覆,建議交比滅蟲公司搞,經滅蟲公司建議做法,然後經我accept做法就去馬,我要求全程拍片,最後做全車大清潔,全部要honda比錢 我想這樣應該可以放心吧
btw, 我intention想揾unicon做全車大清 ...
黃森 發表於 14-10-2014 17:47
搵 Sammy 正確吖,話哂自己友包穩陣
姓柯嘅剛回覆,建議交比滅蟲公司搞,經滅蟲公司建議做法,然後經我accept做法就去馬,我要求全程拍片,最後做全車大清潔,全部要honda比錢 我想這樣應該可以放心吧
btw, 我intention想揾unicon做全車大清 ...
黃森 發表於 14-10-2014 17:47
大昌唔可能幫你付 Unicon 條數架,一向都係比油券咋
本帖最後由 黃森 於 14-10-2014 23:01 編輯
姓柯真係果個唔係客戶服務經理,可能係維修部,佢地冇報件事上客戶服務部。
RIOLAM129 發表於 14-10-2014 18:51
點解你咁講? 佢話佢係專責處理產品投訴,所有投訴信都係由佢收先喎
如果佢真係咁都呃人,連title都吹水,咁honda呢個代理真係好有誠信問題
You can call me Sam
I'm RK5 owner
點解你咁講? 佢話佢係專責處理產品投訴,所有投訴信都係由佢收先喎
如果佢真係咁都呃人,連title都吹水,咁honda呢個代理真係好有誠信問題
黃森 發表於 14-10-2014 22:54
因為我多事搵人問過客戶服務部係咪有個不負責任既柯經理,
同埋同佢講返你件事,點知佢哋話客戶服務部冇人姓柯,
亦未收到有客投訴新車有曱甴,咁我地估姓柯那位人士可能係維修部既人
本帖最後由 RIOLAM129 於 15-10-2014 09:42 編輯

一個經理又點會第一身收投訴信吖,唔通佢下面冇人做,
重有凡大昌既客戶投訴,絕大部分係由客戶經理衛小姐跟的,
唔信你去大昌搵衛小姐咪知係咪有人(我/柯先生)吹水囉.
返回列表