|

- UID
- 37179
- 帖子
- 32
- 精華
- 0
- 閱讀權限
- 10
- 在線時間
- 38 小時
- 註冊時間
- 8-7-2015
- 最後登錄
- 18-4-2019
|
32#
發表於 20-7-2015 17:11
| 只看該作者
Blackvue 要加個 PMP - Power Magic Pro 才可以做到. 其實所有Cam 加 PMP 都可以做到停車錄影. 但如果唔係日日揸而係假日車, 唔建議用, 好易玩死粒電
cliffchow 發表於 20-7-2015 13:55  一百幾十蚊大陸雞cam+電源寶一樣可以做到長期錄影, 但只有千千聲果D貴野先識得分normal mode同parking mode
行parking mode時只會響有野響支cam前郁或者架車震到先錄, 冇事冇幹就只會standby, 咁先會慳電同慳儲存位, 有啲cam更加可以響parking mode時將解像度或FPS降低, 令張卡儲得更多時間 |
|