黃森 (sam) 當前離線
Stepwgn正式會員
訂閱 TOP
TOP
Kingcow 當前離線
chclwong (阿柱) 當前離線
網站會員
問過做車行的朋友,好可能係shipping時出事,解決方法只有揾間密室用殺蟲煙霧彈全車燻足3日才夠切底,必需要連d蛋都殺死,過程要叫事主去睇或拍片做證,最後要做埋車廂內籠清潔及steam。 因我有初生bb,所以必需小心 ... 黃森 發表於 11-10-2014 15:55
新車要咁攪法 chclwong 發表於 11-10-2014 16:07
ttam 當前離線
eric0754 當前離線
cliffchow 當前離線
Sam, 想問你有冇包皮? 呢個情況一定要焗,但大昌無可能(唔會)做到密封焗三日 eric0754 發表於 11-10-2014 20:06
新車我接受到,大人一定接受唔到。可否退錢或轉車? cliffchow 發表於 11-10-2014 21:28
RIOLAM129 (Andy) 當前離線
若果要焗,我相信佢哋會成架車放入焗油房焗 RIOLAM129 發表於 11-10-2014 23:00
hk_allen (Allen.. 志雲.. 三師弟.. 大師.. ...) 當前離線
sammykwan (Stepwgner 胎士多) 當前離線
Stepwgner 胎士多