返回列表 回復 發帖

水貨車DVD

請問各位師兄有冇人知07年水貨Rg1原裝DvD點用,因為我攞左隻DVD碟落車到試但睇5到,部車昨日先收車,所以乜都未試,謝!!!
水貨機香港DVD睇吾到,因為分地區,要D9(大陸DVD)或日本出既先睇到
2# mikechan

謝謝你解答,想問是不是就算揾音響鋪師父都攪不到????如換左部大面版想問可否用番跟車回來的掛頂電視螢幕???謝
返回列表