返回列表 回復 發帖

RK自動趟門

今日我部RK5電池無電,搭番電后可正常著車/熄車,以為無事,但剛發現電趟門有以下問題:

用搖控開或未著車開左右車門完全正常,但著車后左右電門就開唔到。

請問各位有否試過同樣情况, 可否告知解決方法? Thanks a lot!
我都好似試過一次 ...
記憶中, 好似係 : 手動開關門一次,
熄匙、著車;之後就正常返
人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮
唔該師兄,剛剛試過,但係唔成功。
返回列表