返回列表 回復 發帖

運輸處出牌

原本安排今曰去出牌然后星期六攞車,点Q知運輸處條茂利話資料不同不可出牌,原因是海关記錄是G版但我架車是S版,所以要等佢update咗先可去運輸處出牌,又唔見幾曰時間。頂!
原本安排今曰去出牌然后星期六攞車,点Q知運輸處條茂利話資料不同不可出牌,原因是海关記錄是G版但我架車是S版,所以要等佢update咗先可去運輸處出牌,又唔見幾曰時間。頂! ...
bennychuhk 發表於 25-7-2013 20:26
吊引多2日
災後重建中.......
返回列表