返回列表 回復 發帖

07 RG1 引擎响

部車slow車有D“噠 噠 噠 ”聲,好似貨van咁,
冇漏油,冇水滾,冇食水,冇食偈油,冇白煙,冇震,
車房話ED車冇得攝哇佬,
上youtube見D鬼佬好多K20,K24都係咁响,
你地d車有冇e個問題?我可以點攪?
試下用ER anti friction metal conditioner 調理耐磨
災後重建中.......
揾森美試下用ER潤一潤佢
你架車幾多咪?
薯嘜全原裝RG1
錄段聲來參考下
細佬-阿柱
50000km左右,咁即係去車房都冇野做到?
部車slow車有D“噠 噠 噠 ”聲,好似貨van咁,
冇漏油,冇水滾,冇食水,冇食偈油,冇白煙,冇震,
車房話ED車冇得攝哇佬,
上youtube見D鬼佬好多K20,K24都係咁响,
你地d車有冇e個問題?我可以點攪? ...
JackKwok 發表於 21-7-2014 03:13
有冇youtube link聽下
揾森美試下用ER潤一潤佢
你架車幾多咪?
ttam 發表於 21-7-2014 07:08
Hi ching
你講個隻E R 係乜呢,有乜神奇功效,請賜教
Hi ching
你講個隻E R 係乜呢,有乜神奇功效,請賜教
mikechan 發表於 21-7-2014 21:41
http://www.stepwgnhk.com/viewthr ... &extra=page%3D6
check this out
薯嘜全原裝RG1
8# ttam


Thanks ttam ching

第日仲會唔會有得賣?
8# ttam


Thanks ttam ching

第日仲會唔會有得賣?
mikechan 發表於 22-7-2014 11:37
Kingcow 有士啤
如再需要可联系森美
薯嘜全原裝RG1
本帖最後由 mikechan 於 22-7-2014 16:53 編輯

10# ttam


己經搵左kingcow 師兄啦,重麻煩左chclwong 師兄代為轉交。
重買左支3M 8813 佢清清腸胃

麻煩晒kingcow 師兄 and chclwong 師兄
我同樓主同樣情況,而家油秏都幾高添呀,啱啱入左$900油,行左280km得返5格
我同樓主同樣情況,而家油秏都幾高添呀,啱啱入左$900油,行左280km得返5格
mctik 發表於 22-7-2014 19:30
counting tank by tank is more meaning full...coz that very hard to just read from the oil level.
災後重建中.......
本人新手一名,想問下各位ching講既3M 8813同埋ER掂唔掂同埋邊到買呢?都想睇下有冇機會約到ching們出黎交流下學下野呀
返回列表