返回列表 回復 發帖

RG 軚軨

請問下各位RG用幾多寸軚軨會好啲
現在用15寸原廠軚軨
18寸,一步到位
細佬-阿柱
上大鈴都係為靚仔,18吋1步到位
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
最主要是條軨花晒,所以想換
想換16或17寸
18寸簿,伯會太震

有人投訴
最主要是條軨花晒,所以想換
想換16或17寸
18寸簿,伯會太震

有人投訴
Franco722 發表於 2015-1-24 11:44
17寸,215 50 大把軚
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
去問過佢介紹左條東歐呔
GOODEASY

這個牌子得唔得佢報1050條
Goodyear?
細佬-阿柱
如果係GOODEASY真係要小心
請問下各位RG用幾多寸軚軨會好啲
現在用15寸原廠軚軨
Franco722 發表於 22-1-2015 17:25
depends on 你認為咩叫"好" d?
靚d?好灣d?舒服d?
1.舒服
2.靚啲
3.好灣啲

想問下各位師兄RG用緊幾多寸軨
我Rg1 18寸, 我由17升18 ,18一定好灣 又靚d, 至於舒服 17 18差唔多姐
細佬-阿柱
1.舒服
2.靚啲
3.好灣啲

想問下各位師兄RG用緊幾多寸軨
Franco722 發表於 27-1-2015 13:00
之前行RG試過15, 17 & 18" 鈴,其實原裝15"最靈活,但個樣唔掂!
我覺得上18"最靚、最型,如果係鍛既話,其實performance會正好多,配合埋靚軑,已經掂!
如埋套避震、底灣,一定好灣好多.
問清楚上次可能聽錯
是GOODYEAR先真,想問下這個牌子的呔質數點
GOODYEAR 咩款先?
細佬-阿柱
昨日去軚鋪,佢介紹yokohama Eraht 1,佢話日本制造會好啲
有冇師兄用過
返回列表