返回列表 回復 發帖

出左車紫色八座SPADA

剛剛攞左車,紫色八座SPADA.其實我LIKE七座多D,不過要放BABY SEAT老婆大人話八座實用D喎.白色我覺得最型最出,耐何都係老婆大人話事.新車比試車果架好力,有+-波差好遠,成架唔同晒.而家仲適應緊,之前揸開MINI, 聽慣ENGINE聲...而家NORMAL架駛,架SPADA係超靜,不平路面都過得好順,dup車亦好舒服,亦可能係咁,略yim個brake唔係好夠,唔好介意...我覺得好似揸緊地鐵咁...哈哈 好期待係呢度學度多d毒野
welcome on board!!
what happened to manutd in 1971?
剛剛攞左車,紫色八座SPADA.其實我LIKE七座多D,不過要放BABY SEAT老婆大人話八座實用D喎.白色我覺得最型最出,耐何都係老婆大人話事.新車比試車果架好力,有+-波差好遠,成架唔同晒.而家仲適應緊,之前揸開MINI, 聽慣ENGINE聲...而家NORMAL架駛,架SPADA係超靜,不平路面都過得好順,dup車亦好舒服,亦可能係咁,略yim個brake唔係好夠,唔好介意...我覺得好似揸緊地鐵咁...哈哈 好期待係呢度學度多d毒野
manutd71 發表於 22-6-2013 02:01
CHING, 你揸mtr架? 我地應該無人知道揸地鐵係咩感覺
2012年直版RK1
你毒我唔到......你毒我唔到......
快d入會,post啲相泥睇下
Lewis (black RG)
我有朋友揸地鐵,佢話全自動,速度都係電腦控制,
淨係埋站時睇住D人開門關門....
豪 黑色RG1 龜速駕駛 請多包涵
我有朋友揸地鐵,佢話全自動,速度都係電腦控制,
淨係埋站時睇住D人開門關門....
chillolau 發表於 22-6-2013 11:47
我都金精火眼望住度趟門,明明貼咗 mr jacky d 自動門 貼,d人仲係要自己拉度門
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
我都金精火眼望住度趟門,明明貼咗 mr jacky d 自動門 貼,d人仲係要自己拉度門
Kingcow 發表於 22-6-2013 13:57
可能要幫你訂做個成個窗咁大,
仲要螢光嘅外貼先得
亂整一通 多多指教
我都金精火眼望住度趟門,明明貼咗 mr jacky d 自動門 貼,d人仲係要自己拉度門
Kingcow 發表於 22-6-2013 13:57
仲要係勁拉囉!
可能要幫你訂做個成個窗咁大,
仲要螢光嘅外貼先得
mrjacky 發表於 22-6-2013 16:38
重要中英日文對照
豪 黑色RG1 龜速駕駛 請多包涵
仲要係勁拉囉!
thomas1113lo 發表於 22-6-2013 17:07
一定係同你有仇
係唔係你外母先
亂整一通 多多指教
剛剛攞左車,紫色八座SPADA.其實我LIKE七座多D,不過要放BABY SEAT老婆大人話八座實用D喎.白色我覺得最型最出,耐何都係老婆大人話事.新車比試車果架好力,有+-波差好遠,成架唔同晒.而家仲適應緊,之前揸開MINI, 聽慣ENGI ...
manutd71 發表於 22-6-2013 02:01
SPADA RG 定RK 呀...
有八座咩......本田過SALES話只有7座WOR....
剛剛攞左車,紫色八座SPADA.其實我LIKE七座多D,不過要放BABY SEAT老婆大人話八座實用D喎.白色我覺得最型最出,耐何都係老婆大人話事.新車比試車果架好力,有+-波差好遠,成架唔同晒.而家仲適應緊,之前揸開MINI, 聽慣ENGI ...
manutd71 發表於 2013-6-22 02:01


個Step總工程師條數有佢一套, 但坐滿人個brake 真係唔多夠.
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
CHING, 你揸mtr架? 我地應該無人知道揸地鐵係咩感覺
lkeith21 發表於 22-6-2013 11:20
ricky兄好似揸輕鐵添


個Step總工程師條數有佢一套, 但坐滿人個brake 真係唔多夠.
cliffchow 發表於 22-6-2013 21:58
極之同意!我試過座七大一細。比brake好似冇慢到咁,比大d brake真係個個都也也聲!!
SPADA RG 定RK 呀...
有八座咩......本田過SALES話只有7座WOR....
thomas1113lo 發表於 22-6-2013 21:43
有七座同八座選擇的, 價錢係相同
有幾位會員新RK都係八座
返回列表