返回列表 回復 發帖
去到無路燈嘅路先用高燈
Kingcow 發表於 25-5-2014 22:13
明白哂,唔該Kingcow!
你搵日半夜走轉大譚入石澳就知點用架啦!
屯門蝴蝶邨入龍鼓灘踏石角都得
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
原裝細燈係玻璃造的,放心向前加熱吧
你搵日半夜走轉大譚入石澳就知點用架啦!
echung0118 發表於 26-5-2014 18:03
屯門蝴蝶邨入龍鼓灘踏石角都得
Kingcow 發表於 26-5-2014 18:21
呢條線近我,可以試下!
原裝細燈係玻璃造的,放心向前加熱吧
RIOLAM129 發表於 26-5-2014 19:17
我驚被人笑多啲...
我驚被人笑多啲...
kane_l 發表於 26-5-2014 19:20
唔駛理人吖,我老婆就係怕人笑,12年牌未揸過,激死
唔駛理人吖,我老婆就係怕人笑,12年牌未揸過,激死
RIOLAM129 發表於 26-5-2014 19:49
到大人想復出果時,師兄又會驚姐
返回列表