manutd71 當前離線
網站會員
我有朋友揸地鐵,佢話全自動,速度都係電腦控制, 淨係埋站時睇住D人開門關門.... chillolau 發表於 22-6-2013 11:47
TOP
SPADA RG 定RK 呀... 有八座咩......本田過SALES話只有7座WOR.... thomas1113lo 發表於 22-6-2013 21:43
有七座同八座選擇的, 價錢係相同 有幾位會員新RK都係八座 herojim 發表於 22-6-2013 22:33
kelvin789 當前離線
hhkkhhkk 當前離線
Stepwgn正式會員
gogo_tc 當前離線
lkeith21 (Keith) 當前離線
我訂左7座 spada, sales 話4號左右有車收。 收車係咪有打爆岡油??? gogo_tc 發表於 23-6-2013 23:02