返回列表 回復 發帖
隔音唔啱我    唔嘈果D我都唔裝,我要做爆音王
victor 發表於 25-6-2013 15:47
咁你最好連東菇都唔好裝,落風杯再加直出死氣喉,保證你嘈
隔音唔啱我    唔嘈果D我都唔裝,我要做爆音王
victor 發表於 25-6-2013 15:47
中左爆音毒
災後重建中.......
咁你最好連東菇都唔好裝,落風杯再加直出死氣喉,保證你嘈
too7559 發表於 25/6/2013 03:55 PM
直出直入,唔止爆音,直情噴火啦!
2015 鮑魚小組要改名:鮑魚軍團
中左爆音毒
sammykwan 發表於 25/6/2013 03:58 PM
見大家悶悶哋,搞吓笑嗟
2015 鮑魚小組要改名:鮑魚軍團
隔音唔啱我    唔嘈果D我都唔裝,我要做爆音王
victor 發表於 25-6-2013 15:47
我知你o個d勁爆, 所以為了你健康著想, 一齊diy隔音la!!!!!
2012年直版RK1
你毒我唔到......你毒我唔到......
見大家悶悶哋,搞吓笑嗟
victor 發表於 25-6-2013 19:11
你系爆陰王
小名陳咖哩, 又名 Chan Gary
其實Stepwgn的隔音真係好差新車落地時也一樣,2000年civic 新車時隔音無得頂,Stepwgn RG2 部車都試過換米芝蓮及東洋及GR90都改善唔到,最後加飛機隔音材料也不能改善到滿意的效果,死證! 我兩部新車都做過隔音,效果差天共地!五年後civic當時換GR80及做同樣隔音材料無得頂!
turbojet, 你部Stepwgn係4輪驅動?
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
返回列表