返回列表 回復 發帖

錶板燈顯示

各位師兄, 想問下圖中最右邊既藍色燈係咩意思? 開兩格燈會著, 我唔記得之前有無... 唔該哂!
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
你開咗高燈呀
Call me Rex
你前面係咪有的士 L 呀
唔該兩位師兄,我記得之前夜晚都係開兩格燈,但就好似無呢盞燈著,所以有啲疑惑...
唔該兩位師兄,我記得之前夜晚都係開兩格燈,但就好似無呢盞燈著,所以有啲疑惑...
kane_l 發表於 25-5-2014 10:42
你軑盤右手邊碌棍推返前一格啦。
你軑盤右手邊碌棍推返前一格啦。
hkben 發表於 25-5-2014 10:56
得左,唔該哂,師兄
你好少用高燈?
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
你好少用高燈?
Kingcow 發表於 25-5-2014 12:07
係呀,其實都唔係好識幾時用,所以著左都唔知咩事。
教下我啦!
係呀,其實都唔係好識幾時用,所以著左都唔知咩事。
教下我啦!
kane_l 發表於 25-5-2014 14:53
良性方面高燈可作提醒用途,由其是改咗牛咹。
相反,高燈亦可以替前車增加車箱光度和熱度。
係呀,其實都唔係好識幾時用,所以著左都唔知咩事。
教下我啦!
kane_l 發表於 25-5-2014 14:53
主要用嚟提水,例如:
-通知反方向行車線的司機有死光槍
-提醒行人"我嚟緊"唔好走出嚟
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
良性方面高燈可作提醒用途,由其是改咗牛咹。
相反,高燈亦可以替前車增加車箱光度和熱度。
RIOLAM129 發表於 25-5-2014 15:01
相反之後果段好好笑,多謝師兄賜教!
主要用嚟提水,例如:
-通知反方向行車線的司機有死光槍
-提醒行人"我嚟緊"唔好走出嚟
Kingcow 發表於 25-5-2014 17:48
咁睇黎高燈主要唔係用黎照明架喎,等我尋晚仲開左成晚... ,唔該哂!
用高燈好驚溶左枝LED細燈
Allen.. 志雲.. 三師弟.. 大師.. 大C..
去到無路燈嘅路先用高燈
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
用高燈好驚溶左枝LED細燈
hk_allen 發表於 25-5-2014 19:22
大師,如果我無換過燈,係咪都會有呢枝LED細燈?
返回列表