返回列表 回復 發帖

耗油量

請問錶版上顯示既../100km數字,越高代表越慳油定越低越慳?
我9成市區冇用eco 錶版通常顯示11.5/100......多數只開一部冷氣!
thank you !
請問錶版上顯示既../100km數字,越高代表越慳油定越低越慳?
我9成市區冇用eco 錶版通常顯示11.5/100......多數只開一部冷氣!
thank you !
chumud 發表於 26-5-2012 23:58
Lower the better

11.5 for rg is good, for rk is so-so
災後重建中.......
請問錶版上顯示既../100km數字,越高代表越慳油定越低越慳?
我9成市區冇用eco 錶版通常顯示11.5/100......多數只開一部冷氣!
thank you !
chumud 發表於 26-5-2012 23:58
呢樣野你要問crazy
如果我做到8.0\100以經可以去還神
如果我做到8.0\100以經可以去還神
too7559 發表於 27-5-2012 16:43
全HIGHWAY+黃金右腿咪得囉
全HIGHWAY+黃金右腿咪得囉
johnwong28 發表於 27-5-2012 16:51
全highway我做個9.幾,
全highway我做個9.幾,
too7559 發表於 27-5-2012 20:19
mine is about the same.....
災後重建中.......
我日日都車成6個人, 每日行100﹣150KM
4﹣5 日要入留50L(打爆)
正常嗎??
around 9.3-10.5L/100KM
2# sammykwan


我係rk5,但我全市區,九龍西,日日用車,冇用eco,其實11.5/100km過份麻? thx
全highway我做個9.幾,
too7559 發表於 27-5-2012 20:19
我經常都13.x
2# sammykwan


我係rk5,但我全市區,九龍西,日日用車,冇用eco,其實11.5/100km過份麻? thx
chumud 發表於 28-5-2012 08:50
ok wor.....
災後重建中.......
我RG1 每升行8.8左右@@
有開冷氣....點先可以行到咁平@@
14# K'sworkshop


我都係....唉
我都係12-13wor~~
係唔係好大咬??
我都係12-13wor~~
係唔係好大咬??
rickykai 發表於 16-10-2012 10:16
全市區的話算勁,全highway最好係7(嗰一程)
Allen.. 志雲.. 三師弟.. 大師.. 大C..
返回列表