chumud 當前離線
網站會員
訂閱 TOP
TOP
hk_allen (Allen.. 志雲.. 三師弟.. 大師.. ...) 當前離線
請問鬼面罩上4條led係咪會著架? thx chumud 發表於 31-12-2011 02:13
hkpchung (Patrick) 當前離線
6# hkpchung 唔係呀!我同先生都見到有4條led係到,但唔著,所以想請教名位,如出去比人搭番著要幾錢?thx chumud 發表於 31-12-2011 16:40
nevillee (三哥) 當前離線
Stepwgn正式會員
其實見到4條野,唔知有冇胆係裹面 chumud 發表於 31-12-2011 18:15
老友鬼鬼 當前離線