返回列表 回復 發帖

2011 stepwgn spada 停車塲高度限制

本帖最後由 chumud 於 12-1-2012 22:12 編輯

請問1.8m既停車塲入得嗎? thx
我同先生係新手請多多指教!
本帖最後由 hk_allen 於 31-12-2011 12:45 編輯
請問鬼面罩上4條led係咪會著架?
thx
chumud 發表於 31-12-2011 02:13
據我嘅理解,行貨是沒有LED燈條跟的,lee度好多揸行貨RK d member而又有加的,都係DIY或者搵c fu後加的。其他c hing pls correct me if wrong.
Allen.. 志雲.. 三師弟.. 大師.. 大C..
其實佢可能想知道佢老公有冇未經批核,私下改裝。大家小心D講呀。。。(講笑)
6# hkpchung


唔係呀!我同先生都見到有4條led係到,但唔著,所以想請教名位,如出去比人搭番著要幾錢?thx
6# hkpchung


唔係呀!我同先生都見到有4條led係到,但唔著,所以想請教名位,如出去比人搭番著要幾錢?thx
chumud 發表於 31-12-2011 16:40
你係大昌出新車?or 二手車場出?
Allen.. 志雲.. 三師弟.. 大師.. 大C..
8# hk_allen




大昌 thx
其實見到4條野,唔知有冇胆係裹面
其實見到4條野,唔知有冇胆係裹面
chumud 發表於 31-12-2011 18:15
殼ONLY
三哥 係時候準備歸隱
11# nevillee


唔該晒
13# 掌摑王

大約呢?thx
15# 掌摑王

唔係呀!

唔該晒
請問咩係rk5 ? thx
大昌代理入HK嘅係 RK1 同 RK5, Spada就係 RK5, 另外平D嗰架(mine)is RK1
小名陳咖哩, 又名 Chan Gary
我初時都一頭霧水, 什么 rf1, rg1, rf3, rg3, .....而家入左会可以充大頭鬼
小名陳咖哩, 又名 Chan Gary
返回列表