返回列表 回復 發帖

新牌想買Spada

最近考左車 諗緊買咩車 屋企Budget $300000左右
自己超鍾意Spada 靚仔 大天幕
我打算出去李健/好運等等再補幾個鐘七人車先
但新牌仔揸Spada/ 七人車會唔會好牙煙..?
5會,有後波cam,好易睇位,5係你想像中咁難揸
我老婆都係新牌,佢都話易揸!
所以應該無問題!

而且你過個價錢可以買部新車呀!
係呀 我同家人都想新車
其實我開始係睇Serena M8 無諗過Stepwgn
因為覺得今代變得四四方方 又無左2.4 似退步左
有次睇車順手睇埋啦
一睇Spada 嘩 近睇靚仔好多喎(可能街多非Spada?)
加上地台比Serena底唔少 方便家人上落
當然仲有佢個天幕呀
仲要大包圍有晒 唔洗執

想問問原廠音響如何? 或者有咩係大家覺得要搞搞佢?
係呀 我同家人都想新車
其實我開始係睇Serena M8 無諗過Stepwgn
因為覺得今代變得四四方方 又無左2.4 似退步左
有次睇車順手睇埋啦
一睇Spada 嘩 近睇靚仔好多喎(可能街多非Spada?)
加上地台比Serena底唔少 方便家 ... 或者有咩係大家覺得要搞搞佢?
liverpoolympus 發表於 30-8-2013 22:53
你問呢句認真唔嘢少
swift 尾蝦so 無走雞
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
本帖最後由 liverpoolympus 於 31-8-2013 07:51 編輯

你講嗰兩樣 我都唔知係咩

咁Spada原廠音響如何??
你講嗰兩樣 我都唔知係咩

咁Spada原廠音響如何??
liverpoolympus 發表於 31-8-2013 07:49
原廠野好極有限度啦.....
如果你唔追求,還可以啦......!!!

如果你係追求者....下次車聚有好多CHING會毒你啦.....
你講嗰兩樣 我都唔知係咩

咁Spada原廠音響如何??
liverpoolympus 發表於 31-8-2013 07:49
細釘
幫吓呢位P牌新手
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
最近考左車 諗緊買咩車 屋企Budget $300000左右
自己超鍾意Spada 靚仔 大天幕
我打算出去李健/好運等等再補幾個鐘七人車先
但新牌仔揸Spada/ 七人車會唔會好牙煙..? ...
liverpoolympus 發表於 30-8-2013 19:49
actually, driving Stepwgn is easier than drive a sedan, because you have better view in a minivan than a sedan.
災後重建中.......
係呀 我同家人都想新車
其實我開始係睇Serena M8 無諗過Stepwgn
因為覺得今代變得四四方方 又無左2.4 似退步左
有次睇車順手睇埋啦
一睇Spada 嘩 近睇靚仔好多喎(可能街多非Spada?)
加上地台比Serena底唔少 方便家 ...
liverpoolympus 發表於 30-8-2013 22:53
don't be full by the number...2.0 R20 engine doesn't performance worse than 2.4 K20 engine.
災後重建中.......
P牌新手攪掂左手車去應付日常路面先好考慮改裝!
外表裝飾問音響無妨
係呀 我同家人都想新車
其實我開始係睇Serena M8 無諗過Stepwgn
因為覺得今代變得四四方方 又無左2.4 似退步左
有次睇車順手睇埋啦
一睇Spada 嘩 近睇靚仔好多喎(可能街多非Spada?)
加上地台比Serena底唔少 方便家 ...
liverpoolympus 發表於 30-8-2013 22:53
入左lee個會 就會變為 什麼都要執
Allen.. 志雲.. 三師弟.. 大師.. 大C..
1# liverpoolympus


第一部就係俾會費做"正式會員"

細釘
幫吓呢位P牌新手
Kingcow 發表於 31-8-2013 09:43
係咪搵我
pm個電話黎,大家傾吓計

最近考左車 諗緊買咩車 屋企Budget $300000左右
自己超鍾意Spada 靚仔 大天幕
我打算出去李健/好運等等再補幾個鐘七人車先
但新牌仔揸Spada/ 七人車會唔會好牙煙..? ...
liverpoolympus 發表於 30-8-2013 19:49
唔洗補鐘架,夜晚搵條靜啲嘅路,操返個零鐘feel吓架車就搞掂
我個時新牌都係咁,拎牌第二日就自己四圍去

返回列表