|

- UID
- 17300
- 帖子
- 871
- 精華
- 0
- 閱讀權限
- 10
- 來自
- 觀塘
- 在線時間
- 399 小時
- 註冊時間
- 15-10-2012
- 最後登錄
- 28-7-2015
|
3#
發表於 30-1-2014 12:50
| 只看該作者
大家好, 昨晚終於收到車...想問問大家有冇用 Auto Idle 功能, 聽到佢一大力BRAKE 就熄左車...再自己撻車...咁樣講每次都要重撻的話...車好傷...有冇辦法每次用車時 default 係關左先呀? ...
Mariner 發表於 30-1-2014 09:31  你講嗰個功能係預設開啟,想唔用,每次撻車後再㩒丅IDLE制一下,有盞黃色燈著咗就可以 |
眾生平等,請多加照顧、捐助街貓
|
|