返回列表 回復 發帖

關於 電門問題

你地有無發現 電門耐左 一開車果一刻會有少少些 好似山唔實到門咁

其實聲音真係唔覺 要留心聽先會知, 但我始絡想整下佢, 少少完美主意.

希望大家比啲意見及分享下

之前比車房整過就無左, 之後又有番.
你地有無發現 電門耐左 一開車果一刻會有少少些 好似山唔實到門咁>>> No wor
You better to find out the root cause, have you asked your CF what's the problem in last time?
薯嘜全原裝RG1
佢話啲門耐左啲扣 係咁 佢搽啲 KY 係條坑到 就好啲 ^.^
最近問題 嚴重左 有無巴打有解決方法啊
我到趟門行車時 it it 聲

我睇過問是關實的
最近問題 嚴重左 有無巴打有解決方法啊
我到趟門行車時 it it 聲

我睇過問是關實的
vincent1107 發表於 14-4-2014 17:34
that should be the sound from the door rubbing the sealing rubber.
災後重建中.......
返回列表