vincent1107 當前離線
網站會員
訂閱 TOP
ttam 當前離線
Stepwgn正式會員
TOP
waterchan 當前離線
Kingcow 當前離線
其實無跟車機唔係大問題, 最大問題題. 我宜家買左個新車機之後, 因為原裝車機個位置闊少少. 裝機師傅話 無左個原裝框, 宜家四邊都好肉酸, 問過十間幾車機鋪都話要原廠買番 大家有無方法@,@ ... vincent1107 發表於 23-2-2014 21:58
sammykwan (Stepwgner 胎士多) 當前離線
Stepwgner 胎士多
度吓尺 睇吓下面邊款啱 入淘寶search 本田大屏幕框 http://s.taobao.com/search?initi ... earch_radio_all%3A1 之前幫member在 ... Kingcow 發表於 25-2-2014 00:03
上次嗰個啱size嗎? Kingcow 發表於 25-2-2014 09:22
WT808 當前離線