返回列表 回復 發帖

買RG Spada好定前期RK Spada好?

價錢差幾個,大家覺得買邊架好啲?
我原本有4佰萬,家有8佰萬!!
雖然RK 慳油d
但我like RG Spada, 型,2.4偈好力好多
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
梗係有咁新買咁新啦
Call me Rex
就係咁,一方會覺得RG2.4 好力,但RK就新款啲,所以有啲難選擇
我原本有4佰萬,家有8佰萬!!
RK有唔少個案食偈油,食偈油好難check到
RG3又話波箱易打柴
Rk唔洗驗身住喎
原來RK有咁多暗並,咁就唔諗佢嚕。雖然RG要年年驗身,但好似毛病唔多。
我原本有4佰萬,家有8佰萬!!
RK 原來真係會食偈油,我部二手買回來,行左半年,換油得番0.5L 都無,嚇死我。
唔怪得啲2手RK同serena 差唔多價喇
我原本有4佰萬,家有8佰萬!!
而家買RK,可能好快就唔係最新,傳stepwgn就黎又轉款喇
Allen.. 志雲.. 三師弟.. 大師.. 大C..
本帖最後由 herojim 於 25-7-2014 09:09 編輯
價錢差幾個,大家覺得買邊架好啲?
hahohaho 發表於 24-7-2014 18:49
你以前渣RG Spada係車手行列黎架喎
一架2400CC一架2000CC, 我諗你都係較like RG掛?
係喎, 仲渣緊civic?
我同阿奇已經換左RK5
價錢差幾個,大家覺得買邊架好啲?
hahohaho 發表於 24-7-2014 18:49
I will vote for RK.....it's abit more advance.
災後重建中.......
RK有唔少個案食偈油,食偈油好難check到
RG3又話波箱易打柴
simon88 發表於 24-7-2014 23:04
I think both cases are very rare.
災後重建中.......
RK 原來真係會食偈油,我部二手買回來,行左半年,換油得番0.5L 都無,嚇死我。
williamgas 發表於 25-7-2014 00:25
beside you, we don't get many other members had this problem.....
災後重建中.......
本帖最後由 hahohaho 於 25-7-2014 13:24 編輯

哈哈,因為以前架RG2.4真係好好力,坐滿人都冇問題,所以好懷念
RK就鍾意佢尾排全收,又有keyless,不過得2.0 所以唔知點。不過最終可能等2015新車睇下乜樣先決定都未定
我原本有4佰萬,家有8佰萬!!
返回列表