|

- UID
- 5678
- 帖子
- 3622
- 精華
- 0
- 閱讀權限
- 10
- 來自
- 大埔
- 在線時間
- 4016 小時
- 註冊時間
- 5-2-2012
- 最後登錄
- 14-8-2019
|
2#
發表於 30-7-2014 20:26
| 只看該作者
大家好!小弟用開豐田車的,最近換左架07年stepwgn,想自己跟下d基本野, 想問下各位ching洗完天風需reset嗎?如要如何reset呢?謝謝各位!!
crazynitro 發表於 30-7-2014 18:27  我洗過一次,洗完idle轉數會好高,吉電腦reset返就正常 |
細佬-阿柱
|
|